Kategorie
Zobacz również tu
-
Pistacjowy zawrót głowy
2025-04-29 -
Ceny skupu mleka w Polsce
2025-04-29 -
Ceny drobiu w Polsce (20.04.2025)
2025-04-29
Poznaj produkty
-
Przyczepa samozbierająca Rapide seria 1000
2014-04-24 -
Chlewnie
2015-04-17 -
Kombajn do ziemniaków Kwatro DEWULF
2020-10-07
„Tradycja, jakość i europejski smak” – kampania promująca wieprzowinę i wołowinę z Unii Europejskiej na targach Korea Food Week 2011
FOOD WEEK to jedne z największych targów przemysłu spożywczego organizowanych w Korei. Przyciągają wielu klientów, dystrybutorów, hurtowników, detalistów i producentów z całej Korei Południowej oraz innych rynków.

Targi Food Week, które trwają od 9 do 12 listopada 2011 r. stanowią
doskonałe narzędzie służące do nawiązywania kontaktów i poszerzania
rynków zbytu dla unijnych producentów mięsa wołowego i wieprzowego.
Z możliwości targów skorzystali organizatorzy programu informacyjno –
promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i
wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych
produktów, pt. „Tradycja, jakość i europejski smak”. Unia Producentów i
Pracodawców Przemysłu Mięsnego, korzystając ze wsparcia finansowego z
Komisji Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej, na 100 metrowym
stoisku zaprezentowała i zainteresowała potencjalnych klientów mięsem
wołowym i wieprzowym pochodzącym z Unii Europejskiej.
Stoisko odwiedzili m.in. Minister Rolnictwa Korei oraz
przedstawiciele Komisji Europejskiej: Klaus-Diete Borchardt – Dyrektor
Dyrekcji D Komisji Europejskiej i Pan Hans-Erwin Barth – Kierownik
Wydziału D4, DG Agri, którzy pozytywnie ocenili stoisko i docenili
starania polskiej organizacji branżowej w promowaniu unijnego mięsa. Z
ramienia Agencji Rynku Rolnego w targach uczestniczył Pan Piotr
Kondraciuk, Dyrektor Biura Promocji Żywności.
Dla gości odwiedzających stoisko przygotowano szeroki zestaw
publikacji i materiałów informacyjnych: katalogów, broszur, ulotek.
Służą one jako źródło wiedzy o europejskiej produkcji mięsa, poczynając
od warunków hodowli zwierząt, poprzez standardy produkcji, po wszelkie
aspekty, w tym praktykę certyfikowania produkcji, zapewniające
bezpieczeństwo żywności, pochodzącej z Unii Europejskiej.
Więcej na stronie dedykowanej kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” www.europeanmeat.eu
