Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny drobiu w Polsce (14.04.2024)
2024-04-25 -
Towarowa produkcja rolnicza
2024-04-25 -
Pogłowie zwierząt gospodarskich
2024-04-25
Poznaj produkty
-
Opcjonalny wyświetlacz do pulserów
2013-12-12 -
DEUTZ - szyba drzwiowa górna
2011-12-13 -
Roztrząsacz obornika SIP ORION 35 ALP
2020-07-23 -
Głębosz WU23 / 150 WIFO
2020-10-14 -
Palniki gazowe
2014-01-08 -
HORTIFORM OPTY (Nawóz długodziałajacy )
2012-01-16
Jeszcze poczekamy na B7?!
Komisja Europejska zgłosiła zastrzeżenia do projektu nowelizacji rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, które wprowadza możliwość zwiększenia maksymalnego dopuszczalnego udziału estrów metylowych w oleju napędowym z 5 do 7%.
Wydawało się, że notyfikacja
rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki będzie czystą formalnością. Nikt w
resorcie nie dopuszczał myśli, że Bruksela dopatrzy się w przepisach
czegoś niepokojącego. Jednak tydzień temu w środę, późnym wieczorem
okazało się, że unijni urzędnicy mają zastrzeżenia do parametru gęstości
B7. Zablokowali notyfikację co najmniej do końca stycznia 2012 r. -
Zastrzeżenia Komisji Europejskiej są zupełnie bezprzedmiotowe - mówi
przedstawiciel resortu gospodarki znający szczegóły spraw. Podkreśla, że
uwzględniony w rozporządzeniu parametr gęstości jest zgodny z
europejską normą EN590. Przepisaliśmy ją literalnie – tłumaczy.
Decyzja KE jest tym bardziej zaskakująca, że taki sam parametr dla diesla przyjęli już Czesi i Niemcy. – W ich przypadku Komisja nawet się nie zająknęła - dziwią się przedstawiciele resortu gospodarki.