Kategorie
Zobacz również tu
-
Pistacjowy zawrót głowy
2025-04-29 -
Ceny skupu mleka w Polsce
2025-04-29 -
Ceny drobiu w Polsce (20.04.2025)
2025-04-29
Poznaj produkty
-
Stacja RTK
2011-01-20 -
Zbiornik opryskiwacza ZGZ 600
2011-10-11 -
Ciągnik CASE IH MAXXUM
2013-03-29 -
Prasy zmiennokomorowe Kverneland 6516 - 6520
2015-04-13 -
Pompa Panther DC 12V
2013-12-13 -
Rs4 PRZECINAK BEL Z FUNKCJĄ ZBIERANIA FOLII
2016-05-06
Jeszcze poczekamy na B7?!
Komisja Europejska zgłosiła zastrzeżenia do projektu nowelizacji rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, które wprowadza możliwość zwiększenia maksymalnego dopuszczalnego udziału estrów metylowych w oleju napędowym z 5 do 7%.

Wydawało się, że notyfikacja
rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki będzie czystą formalnością. Nikt w
resorcie nie dopuszczał myśli, że Bruksela dopatrzy się w przepisach
czegoś niepokojącego. Jednak tydzień temu w środę, późnym wieczorem
okazało się, że unijni urzędnicy mają zastrzeżenia do parametru gęstości
B7. Zablokowali notyfikację co najmniej do końca stycznia 2012 r. -
Zastrzeżenia Komisji Europejskiej są zupełnie bezprzedmiotowe - mówi
przedstawiciel resortu gospodarki znający szczegóły spraw. Podkreśla, że
uwzględniony w rozporządzeniu parametr gęstości jest zgodny z
europejską normą EN590. Przepisaliśmy ją literalnie – tłumaczy.
Decyzja KE jest tym bardziej zaskakująca, że taki sam parametr dla diesla przyjęli już Czesi i Niemcy. – W ich przypadku Komisja nawet się nie zająknęła - dziwią się przedstawiciele resortu gospodarki.
