Do ARR trafiło 9 propozycji programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji żywności

Agencja Rynku Rolnego do 30 września 2014 r. przyjmowała oferty programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji polskiej żywności.

Do ARR trafiło 9 propozycji programów promocyjnych i/lub informacyjnych dotyczących promocji żywności

Promocja żywności

Do ARR wpłynęło dziewięć propozycji dotyczących promocji:

  • mięsa drobiowego wysokiej jakości;
  • świeżego, schłodzonego i mrożonego mięsa wołowego oraz wieprzowego
    a także przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów;
  • oleju rzepakowego;
  • przetworów ze zbóż;
  • świeżych i przetworzonych owoców i warzyw;
  • mleka i przetworów mlecznych takich jak: masło, sery, mleczka smakowe, mleko w proszku.

Łączny budżet programów wynosi prawie 29 mln Euro.

Propozycje programów złożyły następujące organizacje:

  • Związek „Polskie Mięso”;
  • Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant);
  • Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju;
  • Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny;
  • Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant);
  • Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza.

Rynki objęte promocją: Polska, Słowacja, Japonia, Kanada, Chiny, Białoruś, Singapur, Tajwan, Nowa Zelandia, Mongolia, Kazachstan, Algieria, Korea Południowa, Wietnam, Republika Południowej Afryki.



Tagi:
źródło: