Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Ruszyła kampania promująca jabłka dwukolorowe w Chinach i ZEA

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


W dniu 28 lipca 2014 r. zwarto umowę na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej...

W dniu 28 lipca 2014 r. zwarto umowę na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe”. Umowę podpisały Agencja Rynku Rolnego i konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Program promujący europejskie świeże jabłka realizowany będzie w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:

  • zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
  • zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.

Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

  • Grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
  • Grupa pośrednia: konsumenci,
  • Grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.

Działania w ramach programu obejmują m.in.:

  • udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
  • organizację misji gospodarczych i study tour
  • emisję reklam w prasie,
  • emisję reklam outdoorowych,
  • prowadzenie witryny internetowej,
  • działania SEM/SEO,
  • social media i blogi.

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 euro netto i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 2 498 462,00 euro) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 1 499 077,20 euro) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 999 384,80 euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl