| Autor: mikolaj

Ruszyła kampania promująca jabłka dwukolorowe w Chinach i ZEA

W dniu 28 lipca 2014 r. zwarto umowę na realizację 3-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe”. Umowę podpisały Agencja Rynku Rolnego i konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Program promujący europejskie świeże jabłka realizowany będzie w Chińskiej Republice Ludowej oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Ruszyła kampania promująca jabłka dwukolorowe w Chinach i ZEA

Celem kampanii pt. „Europejskie jabłka dwukolorowe” jest przede wszystkim:

  • zbudowanie pozytywnej postawy konsumpcyjnej i nabywczej wobec produktu objętego programem, skutkującej wzrostem świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji,
  • zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych dwóch rynkach docelowych.

Kampania ma charakter promocyjno-informacyjny a jej strategia zakłada podjęcie intensywnych działań promujących europejskie jabłka dwukolorowe, które skupią się przede wszystkim na podkreśleniu cech tych owoców, ich walorów spożywczych i smakowych.

Grupy docelowe, do których kierowane są działania zaplanowane w ramach kampanii to:

  • Grupa główna: managerowie, handlowcy, przedstawiciele firm dystrybucyjnych oraz sieci handlowych,
  • Grupa pośrednia: konsumenci,
  • Grupa wspierająca: administracja, liderzy i kreatorzy opinii, media.

Działania w ramach programu obejmują m.in.:

  • udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych,
  • organizację misji gospodarczych i study tour
  • emisję reklam w prasie,
  • emisję reklam outdoorowych,
  • prowadzenie witryny internetowej,
  • działania SEM/SEO,
  • social media i blogi.

Łączna wartość ww. kampanii wynosi 4 996 924,00 euro netto i jest finansowana w 50% (tj. w kwocie 2 498 462,00 euro) ze środków UE, a w 30% (tj. w kwocie 1 499 077,20 euro) z budżetu krajowego. Pozostały 20% wkład własny (tj. kwota 999 384,80 euro) pochodzi ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Tagi:
źródło:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!