| Autor: redakcja1

POLAGRA-PREMIERY 2018. Czym zaskoczy branżę rolniczą?

Przygotowania do kolejnej, siódmej edycji Międzynarodowych Targów Rolniczych POLAGRA-PREMIERY nabierają rozpędu. Wśród firm, które potwierdziły już swój udział znajdują się niekwestionowani liderzy. Nie zabraknie też nowych marek, które planują swoje wejście na rynek.

POLAGRA-PREMIERY 2018. Czym zaskoczy branżę rolniczą?
Międzynarodowe Targi Rolnicze POLAGRA-PREMIERY obędą się w dniach 18-21 stycznia 2018 roku.

Już niedługo będziemy mogli zaprezentować wstępną listę wystawców, którzy pokażą swoje PREMIERY w Poznaniu – zapewnia Jakuba Patelka, dyrektor projektu.

Cały czas prowadzimy rozmowy z firmami, zgłoszenia na bieżąco do nas spływają. Mając na uwadze owocne kontakty z dotychczasowymi wystawcami Targów POLAGRA-PREMIERY liczymy, że na Międzynarodowych Targach Poznańskich będzie można zobaczyć około 400 producentów, dystrybutorów i dealerów z branży rolniczej – dodaje.

Wzorem lat ubiegłych Targi podzielone będą na technikę, hodowlę i uprawę.

To trzy najważniejsze sektory w rolnictwie, wokół których budujemy ekspozycję wystawienniczą – tłumaczy Jakub Patelka.

To rozwiązanie wprowadziliśmy już kilka la temu i podział ten dobrze się sprawdza – pointuje.

 
Czas na biznes
 
Międzynarodowe Targi Rolnicze POLAGRA-PREMIERY to doskonały czas na biznes. Światowe nowości, które już niebawem będzie można zobaczyć na AGRITECHNICE w Hanowerze, swoją pierwszą odsłonę na polskim runku będą mieć właśnie w Poznaniu. Uczestnicy Targów zobaczą tysiące NOWYCH pozycji asortymentowych z kategorii maszyn, sprzętu i narzędzi rolniczych, nawozów, nasion, środków ochrony roślin, pasz czy dodatków paszowych. Wśród wystawców nie zabraknie też wyposażenia serwisów maszyn rolniczych, sprzętu zootechnicznego i weterynaryjnego. Ekspozycję dopełnią przedstawiciele prasy branżowej oraz najważniejszych w branży rolniczej związków i stowarzyszeń.
 
Nowość: program Hosted Buyers
 
Nawiązanie jak największej liczby kontaktów handlowych, które przełożą się na późniejszą sprzedaż to główny cel obecności na Targach Rolniczych POLAGRA PREMIERY. Organizatorzy proponują wystawcom działania, które mają na celu zaproszenie zagranicznych kontrahentów do udziału w Targach.

Po raz pierwszy przy POLAGRA-PREMIERY został uruchomiony program HOSTED BUYERS, którego celem jest rozwój wymiaru handlowego pomiędzy polskimi producentami i kontrahentami z zagranicy, poprzez aranżowanie indywidualnych spotkań kluczowych kupców zagranicznych z wybranymi przez nich wystawcami. Dzięki czemu Targi odwiedzi ściśle wyselekcjonowana grupa kupców i kadra zarządzająca z całej Europy, w szczególności dealerzy maszyn rolniczych i importerzy – podkreśla Jakub Patelka. Korzyść dla wystawców? Większa efektywność wystąpienia na Targach POLAGRA-PREMIERY i skrócenie czasu dotarcia do zagranicznych kontrahentów.


Czytaj dalej na następnej stronie...


Tagi:
źródło: