Kategorie
Zobacz również tu
-
Ocena użytkowości bydła
2025-05-02
Poznaj produkty
-
Oczyszczacz paliwa MLS - MFP 55
2014-04-09 -
Platforma sadownicza
2012-10-23 -
Przyczepa budowlana typ PBN 30 R
2014-10-16 -
Silosy z lejem wewnętrznym WINKLER
2020-03-19 -
Regenerowanie przekładni
2016-05-16 -
DEUTZ - szyba drzwiowa
2011-12-13
Zmiany gustów konsumentów dotknęły największych producentów piwa
Są małe, ale prężne i zaczynają liczyć się na rynku. Małe browary skutecznie odbierają klientów liderom branży.

Niepasteryzowane, naturalne piwo zaczyna być w modzie, ale taki trunek oferują tylko niewielkie browary.
Klient chce wiedzieć co pije i że płaci za coś wartościowego. Pasteryzowane piwo wielu konsumentom się znudziło i dlatego też małe wytwórnie zaczęły zwiększać swoją sprzedaż.
Pomimo iż ilość wyprodukowanego piwa jest ograniczona, to te małe, prężne firmy planują rozbudowę swojej oferty, gdyż raz zdobytego klienta chce się oczywiście zatrzymać.
Jeśli
więc dołoży się do tego dobrą sprzedaż w zeszłym roku to można
śmiało stwierdzić, że zakłady te mają środki na realizację
swoich planów.
Oczywiście czołowi liderzy branży piwowarskiej tak łatwo pola nie oddadzą i już zapowiadają rozszerzenie oferty, co ma wpłynąć na podwyższenie jakości oraz ponowne pozyskanie klientów.
