Kategorie
Zobacz również tu
-
Indeks cen produktów mięsnych FAO
2025-06-17
Poznaj produkty
-
FENDT - szyba tylna zielona Farmer.
2011-12-13 -
Nawóz ActiMag Ziemniaki
2014-01-07 -
Uchwyt do nagrzewnic wodnych Blowair
2013-09-02 -
System kontrolno-pomiarowy PetroManager MP
2012-09-11 -
Przyczepa rolnicza ZASŁAW D-762-12K tandem
2014-12-02
Zmiany gustów konsumentów dotknęły największych producentów piwa
Są małe, ale prężne i zaczynają liczyć się na rynku. Małe browary skutecznie odbierają klientów liderom branży.

Niepasteryzowane, naturalne piwo zaczyna być w modzie, ale taki trunek oferują tylko niewielkie browary.
Klient chce wiedzieć co pije i że płaci za coś wartościowego. Pasteryzowane piwo wielu konsumentom się znudziło i dlatego też małe wytwórnie zaczęły zwiększać swoją sprzedaż.
Pomimo iż ilość wyprodukowanego piwa jest ograniczona, to te małe, prężne firmy planują rozbudowę swojej oferty, gdyż raz zdobytego klienta chce się oczywiście zatrzymać.
Jeśli
więc dołoży się do tego dobrą sprzedaż w zeszłym roku to można
śmiało stwierdzić, że zakłady te mają środki na realizację
swoich planów.
Oczywiście czołowi liderzy branży piwowarskiej tak łatwo pola nie oddadzą i już zapowiadają rozszerzenie oferty, co ma wpłynąć na podwyższenie jakości oraz ponowne pozyskanie klientów.
