Informacja o środkach wydatkowanych przez Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego

W dniu 23 października br. odbyło się posiedzenie Komisji Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, na którym podjęto decyzje o przyjęciu do realizacji dwóch wniosków:

Informacja o środkach wydatkowanych przez Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego
  • wniosku Krajowej Rady Izb Rolniczych, który dotyczy utworzenia portalu promującego spożycie mięsa wieprzowego o roboczym tytule "Smaki polskie - wieprzowina - polska tradycja". Projekt na kwotę 1.600 tys. zł, będzie realizowany w dwóch etapach: I etap w terminie listopad - grudzień 2011, II etap w 2012 roku,

  • wniosku Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej "POLSUS", który dotyczy zbadania i opublikowania "Aktualnej wartości dietetycznej wieprzowiny". Projekt na kwotę 414 tys. zł, będzie realizowany w roku 2012.

Suma kwot przyznanych w 2010 r. (zł)

Krajowa Rada Izb Rolniczych

178.185.00,00

Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „POLSUS”

377.000.00,00

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP

1.400.000,00

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego

200.000,00

Związek Polskie Mięso

670.000,00

Suma końcowa

8.855.185,00


Suma kwot przyznanych w 2011 r. (zł)

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych

-

Krajowa Rada Izb Rolniczych

230.000,00

Krajowy Związek Grup Producentów Rolnych – Izba Gospodarcza

499.999,51

Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni „Samopomoc Chłopska”

303.429,00

Niezależny Samorządowy Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych „Solidarność”

-

Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „POLSUS”

1.236.795,00

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP

99.999,05

UPEMI

1.700.000,00

Związek Polskie Mięso

3.381.147,42

Suma końcowa

7.451.369,98



Tagi:
źródło: