Nowe projekty promujące wieprzowinę

Na posiedzeniu Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w dniu 2 marca br. dokonano kolejnego podziału środków na realizację działań promocyjnych. Zestawienie zatwierdzonych projektów przedstawiamy w tabeli.

Nowe projekty promujące wieprzowinę

Tytuł

Opis

Przyznana kwota

Wnioskodawca

Promocja materiału hodowlanego podczas targów i wystaw w 1012 r.

Promocja materiału hodowlanego podczas targów i wystaw branży rolniczej. Podczas imprez zorganizowana zostanie ekspozycja trzody chlewnej, rozprowadzane będą materiały informacyjne w postaci ulotek, publikacji Zwiazku POLSUS, dystrybuowane będą gadżety kuchenne.

600 600,00

PZHiPTCh „POLSUS”

Więcej wiem – mądrze jem

Pilotażowa, edukacyjna, interaktywna kampania społeczna skierowana do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz ich rodziców, nauczycieli i pracowników administracji przedszkoli i szkół podstawowych na terenie aglomeracji warszawskiej

213 150,00

PZHiPTCh „POLSUS”

Strategia odbudowy i rozwoju produkcji trzody chlewnej w Polsce do roku 2030

Opracowanie dotyczace aktualnego stanu branży trzody chlewnej i perspektyw jej rozwoju na okres najbliższych kilkunastu lat. Opracowanie przygotowane przez zespół ekspertów będzie stanowiło bazę naukowo-informacyjną stanowiącą wskazówkę do podejmowania działań rozwojowych dla branży, zmierzających do odbudowy stad trzody chlewnej, ukierunkowania rozwoju produkcji, wzrostu spożycia wieprzowiny. Opracowanie będzie stanowiło aktualne kompendium wiedzy dla całej branży.

356 050,00

PZHiPTCh „POLSUS”


Projekt pt. "Mięso - tradycja, jakość i smak" złożony przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP rozpatrywany będzie na następnym posiedzeniu Komisji.



Tagi:
źródło: