Kategorie
Zobacz również tu
-
Ocena użytkowości bydła
2025-05-02
Poznaj produkty
-
Owijarka do bel G4010 Q PROFI GOWEIL
2020-07-24 -
Pług do śniegu Light
2016-01-12 -
Kocioł na pellet Pellux 100
2020-03-17 -
Koła zapasowe do ciągników serii 020xx białe
2011-04-06
Niemcy – Promocja polskich produktów przez niemieckie sieci handlowe
Zainteresowanie naszymi produktami w ostatnim czasie jest większe dzięki odpowiedniej promocji na targach „Zielony tydzień” w Berlinie.

Wartość handlową polskich produktów w Niemczech szacuje się na 4 mld euro. Jak podejrzewa Minister Rolnictwa nasza żywność jest sprzedawana pod inną marką. To właściwy czas na zmiany. Dlatego też należy zwiększyć promocję naszych produktów w Niemczech.
Niemniej jednak polskie produkty na targach cieszyły się sporym zainteresowaniem nie tylko u zwykłego konsumenta, ale i firm zajmujących się sprzedażą.
Jednym z planów jest organizacja tygodnia polskiej żywności. Wypromowanie polskiej marki pewnie nie będzie łatwe. Jednakże są szanse, że dzięki dobrej reklamie polskie zakłady nie tylko zwiększą swój eksport, ale również zaistnieją na rynkach zachodnich na szerszą skalę, a ich produkty będą kojarzyły się z wysoką jakością.
Skoro sieci handlowe są zainteresowane promowaniem polskiej żywności to szkoda by było nie skorzystać z tego.
