| Autor: kkj6

Niemcy – Promocja polskich produktów przez niemieckie sieci handlowe

Zainteresowanie naszymi produktami w ostatnim czasie jest większe dzięki odpowiedniej promocji na targach „Zielony tydzień” w Berlinie.

Niemcy – Promocja polskich produktów przez niemieckie sieci handlowe

Wartość handlową polskich produktów w Niemczech szacuje się na 4 mld euro. Jak podejrzewa Minister Rolnictwa nasza żywność jest sprzedawana pod inną marką. To właściwy czas na zmiany. Dlatego też należy zwiększyć promocję naszych produktów w Niemczech.



Niemniej jednak polskie produkty na targach cieszyły się sporym zainteresowaniem nie tylko u zwykłego konsumenta, ale i firm zajmujących się sprzedażą.


Jednym z planów jest organizacja tygodnia polskiej żywności. Wypromowanie polskiej marki pewnie nie będzie łatwe. Jednakże są szanse, że dzięki dobrej reklamie polskie zakłady nie tylko zwiększą swój eksport, ale również zaistnieją na rynkach zachodnich na szerszą skalę, a ich produkty będą kojarzyły się z wysoką jakością.


Skoro sieci handlowe są zainteresowane promowaniem polskiej żywności to szkoda by było nie skorzystać z tego.

Tagi:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!