| Autor: redakcja1

27. Europejska Trasa Wykładowa firmy Alltech wzywa do pozostania ciekawym zmieniającego się świata

W dniu 18 marca 2013 roku w Poznaniu, w Hotelu IBB Andersia odbyły się wykłady w ramach już 27 edycji Europejskiej Trasy Wykładowej firmy Alltech pod hasłem "Stay Curious in a Changing World".

27. Europejska Trasa Wykładowa firmy Alltech wzywa do pozostania ciekawym zmieniającego się świata




Ciekawość zaprowadziła ludzi na księżyc, stworzyła mapę ludzkiego genomu, skłoniła fizyków do dziesięcioletnich poszukiwań bozonu Higgsa i teraz doprowadziła nas do precyzyjnego żywienia, epigenetyki i rewolucji żywieniowej. Co jest ważne dziś, to abyśmy nadal pozostali ciekawi, gdyż nie jesteśmy jeszcze na końcu drogi.

Zmiany klimatyczne i globalne ocieplenie stają się coraz poważniejszym tematem, ponieważ Północną Amerykę nawiedzają susze, a Europę ulewne deszcze, a kwoty węglowe są już  powszechne i naciska się także na rolnictwo, aby stawało się bardziej wydajne, dochodowe i rozwijało się w sposób zrównoważony. W przyszłości czynnikiem różnicującym, tych którzy idą do przodu i którzy zostają w tyle będzie technologia. Musimy pozostać ciekawi, rzucać wyzwanie naszemu status quo i wdrażać nowe technologie.
 
Mając te okoliczności w pamięci, Alltech prezentuje 27. Europejską Trasę Wykładową - Pozostań Ciekawy. Czy zaawansowane technologie żywieniowe mogą nam zapewnić wydajność, rentowność i zrównoważony rozwój?


Podczas dzisiejszego spotkania poruszono niezwykle istotne i ciekawe tematy jak wyżywienie ludności przy obniżeniu emisji gazów cieplarnianych.

Jako pierwszy wystąpił Mark Gaffney, który zebranym przybliżył zagadnienia związane z uprawą alg, ich efektywną produkcją pozwalającą na zmniejszenie wydzielania dwutlenku węgla. Poza tym przedstawił sposób zastosowania tych glonów w żywności, dzięki czemu poprzez podawanie ich w paszach dla zwierząt zwiększa się ich odporność na zachorowania, a także zwiększa się ich produktywność. Ponadto minerały oraz kwasy tłuszczowe znajdujące się w algach przedostają się nie tylko do organizmów zwierząt, ale także do wytwarzanego przez nie mleka czy jaj.
 

 
Kolejnym prelegentem była Orla McAleer, która zwróciła uwagę zebranym na możliwości jakie daje Internet przy budowaniu i rozpowszechnianiu marki. Jak sama podkreśliła do tego celu idealnie nadają się portale społecznościowe oraz działania mające na celu wspieranie nie tylko tych globalnych imprez, ale skupienie się również na lokalnych uroczystościach jako zabiegu marketingowego.

Czytaj dalej na następnej stronie...


Tagi:
źródło: