Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-05-03
-
Historycznie niskie bezrobocie w marcu
2024-05-03 -
MKiŚ o nowym podatku od aut spalinowych
2024-05-01 -
Grupa robocza „Owoce i warzywa”
2024-04-30 -
Na stacjach paliw ceny pozostają stabilne
2024-04-30
Poznaj produkty
-
Walonki PARIS
2012-03-20 -
XM SZ0674
2011-12-14 -
Kosiarka dyskowa Sip SILVERCUT DISC 900C FC
2019-12-16 -
HALA UDOJOWA AUTO TANDEM
2021-12-01 -
PŁUGI KUHN
2014-08-13 -
Ciągnik Case IH Farmall C
2013-03-29 -
Zgrabiarka SIP AIR 300 F
2020-07-23
ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to znakomita okazja, aby pokazać gościom z zagranicy zalety naszego kraju. Warto przedstawić, pozytywne zmiany, które zaszły i wciąż zachodzą, w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszystkie widać w miastach, a głównie tam będą gościć kibice z Europy. W polskich miastach gospodarzach Euro, nie będzie można zobaczyć zmian jakie zaszły np. na polskiej wsi i obszarach wiejskich.
Kampania prowadzona przez ARiMR jest częścią kampanii informacyjno-promocyjnej nadzorowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W jej skład poza przedstawieniem efektów wdrażania PROW 2007 - 2013 wchodzą także spoty reklamujące polską żywność - "Polska smakuje" oraz akcję rozdawania warzyw i owoców w polskich szkołach - "Warzywa i owoce w szkole".
Spot o efektach realizacji PROW 2007 - 2013 został przygotowany latem ubiegłego roku według "ponadczasowego" scenariusza opracowanego w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Występują w nim Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Tomasz Kołodziej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Spot był już emitowany przez TVP i Polsat w ubiegłym roku.
DKS