Kategorie
Zobacz również tu
-
Pomoc dla producentów zbóż
2024-05-06 -
Zużycie energii elektrycznej
2024-05-06 -
Rekultywacja gruntów
2024-05-06 -
Gospodarstwa rolne w Polsce
2024-05-06
Poznaj produkty
-
Brona kompaktowa "ASTAT 300" - TOLMET
2015-04-27 -
CHMURKA NAWOZOWA STORCZYK
2012-01-17 -
Pług do śniegu Spring
2016-01-12 -
Siewnik zbożowy nabudowany CAMI N - POM LTD
2016-05-09 -
Komora dystrybucji powietrza
2013-12-31 -
Wózek widłowy HMD 400/2500 WIFO
2020-10-12
Jubileusz 25-lecia ARR
W Poznaniu odbyły się targi POLAGRA, które stanowią największą i najważniejszą imprezę targowo wystawienniczą branży rolno-spożywczej w Polsce. Co roku wrześniowa POLAGRA stanowi wydarzenie podsumowujące kolejny sezon zbiorów w rolnictwie, ale w tym roku był to także wyjątkowy moment dla Agencji Rynku Rolnego podsumowującej dwadzieścia pięć lat swojej służby.
Agencja zaprezentowała swój dorobek na konferencji „25 lat wspieramy sektor rolno-spożywczy” pod patronatem Wicepremiera i Ministra Gospodarki Pana Janusza Piechocińskiego oraz Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pana Marka Sawickiego, podczas której przedstawiciele instytucji państwowych i eksperci rynkowi przedstawili jaki wpływ na branżę rolną wywarło utworzenie, transformacja i funkcjonowanie ARR, będącej obecnie sprawną agencją płatniczą realizującą mechanizmy Wspólnej Polityki Rolnej UE. W związku z jubileuszem Wicepremier i Minister Gospodarki odznaczył ARR odznaczeniem „Za zasługi dla rozwoju gospodarki RP”. Na ręce Prezesa ARR Radosława Szatkowskiego wręczył je podczas konferencji Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki Arkadiusz Bąk.
Z okazji jubileuszu 25 lecia istnienia Agencji Rynku Rolnego specjalnie dla Portalu Gospodarz.pl wypowiedział się Lucjan Zwolak, Zastępca Prezesa Agencji Rynku Rolnego.
Na Polagrze ARR prezentowała także swoje działania na stumetrowym stoisku utrzymanym w barwach biało-czerwonych. Od lat działania informacyjne Agencji skupiają się nie tylko na oferowanych instrumentach wsparcia rynku rolnego, którym służyły liczne spotkania z przedsiębiorcami na stoisku, ale obejmują również aktywną promocję polskiej kuchni. W tym celu odwiedzający mogli spróbować niezwykłych potraw i poznać sekrety ich przyrządzania, dzięki prowadzonym trzy razy dziennie pokazom kulinarnym.
Czytaj dalej na następnej stronie...