Kategorie
Zobacz również tu
-
5 tys. zł do buhaja
2025-06-11 -
Ocena wielkości strat w uprawach ozimych
2025-06-11 -
Rynek zbóż w Polsce (25.05.2025)
2025-06-11
Poznaj produkty
-
Tracza polerska WG1520
2014-08-05 -
Folia do sianokiszonki SILOLECH
2015-02-25 -
Agregat uprawowo-siewny T40S-Staltech
2016-05-13 -
Ścinarka do wierzby KWE-7
2016-03-01 -
owijarka do bel okrągłych McHale 991TBER
2016-05-06 -
Wyposażenie chlewni - hodowla tuczników
2014-07-10 -
SEPARATOR S 650/ S 850 BAUER
2020-05-05
Nowa kampania promocyjna produktów rolno-spożywczych z UE
Na początku lutego br. opublikowano pierwsze wezwania do składania propozycji kampanii promocyjnych odnośnie produktów rolno-spożywczych z UE w obrębie nowej polityki promocji, która obowiązuje od 1 grudnia 2015 r. - podaje FAMMU/FAPA.

Promocja żywności
Budżet na 2016 rok w wysokości 111 mln EUR, będzie przeznaczony na współfinansowanie rocznych projektów multi, tj. program przedłożony przez co najmniej dwie organizacje wnioskujące, z przynajmniej dwóch krajów członkowskich Wspólnoty lub jedną albo więcej organizacji europejskich.
Projekty te dotyczą poszukiwania nowych rynków i promocji unijnych produktów rolnych, nie tylko w UE, ale również w krajach trzecich. Na projekty multi przewidziano 14,3 mln EUR, a ruszyć mają z dniem 1 stycznia 2017 r.
Natomiast na programy single, a więc projekty promocyjne przedłożone przez jedną lub kilka organizacji wnioskujących z tego samego państwa członkowskiego, przeznaczono 93,65 mln EUR.
