Kategorie
Zobacz również tu
-
Rynek wina w Polsce
2025-05-05
Poznaj produkty
-
Żarówki i akcesoria RE0655
2011-12-14 -
Precyzyjne Pobieranie Gleby
2011-10-05 -
Ciągnik Steyr Kompakt S
2020-03-13 -
BORMAX (nawóz borowy)
2012-01-15 -
Kocioł KOSTRZEWA MINI BIO NE
2020-04-23 -
Bijlsma Hercules Elewatory KT
2020-01-28
Czy 2011 rok będzie upływał pod znakiem końca dobrej passy w branży drobiarskiej?
Od wielu lat ta branża bez względu na czynniki zewnętrzne notowała wzrost. Jednak tym razem może być inaczej.

Co zrobić kiedy na branżę pada strach, że klienci sięgną po inny produkt? Otóż należy promować, promować i jeszcze raz promować.
W obecnej sytuacji żeby coś sprzedać trzeba wyjść frontem do klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby. To, co prawda, nie będzie łatwe, jednak wystarczy dobra akcja marketingowa by klienci z chęcią kupowali produkty.
Dlatego też kampania reklamowa ma obejmować nie tylko nasz rodzimy rynek, ale również Niemcy, którzy są równie ważnymi odbiorcami dla producentów polskich.
Dofinansowanie ma przyjść z Unii oraz z Funduszu Promocji Drobiu. Szacuje się, że jeszcze w tym roku na promocje zostanie przeznaczone 20 milionów złotych. Jednak czy akcja przyniesie pożądane skutki? Tego dowiemy się dopiero za jakiś czas.
