TRADE MILK: Program promocji polskich przetworów mlecznych w Chinach i Rosji

Polska Izba Mleka (PIM) wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka (PFHBiPM) podpisała umowę z ARR na realizację 3-letniego programu promocyjno-informacyjnego pt. „TRADE MILK” - informuje FAMMU/FAPA.

TRADE MILK: Program promocji polskich przetworów mlecznych w Chinach i Rosji
Celem programu jest promocja wybranych przetworów mlecznych i umacnianie ich pozytywnego wizerunku na rynku chińskim i rosyjskim. Artykuły mleczarskie wytwarzane w UE mają być promowane jako produkty wysokiej jakości, zaopatrzone w gwarancję bezpieczeństwa i posiadające wysokie wartości odżywcze.
 
Grupą docelową projektu są głównie odbiorcy pośredni jak: dystrybutorzy i reprezentanci sieci handlowych, hurtownicy oraz przedstawiciele mediów. W obrębie programu zaplanowano m.in. udział w najważniejszych targach na terenie Chin i Rosji, spotkania biznesowe w ramach organizacji misji gospodarczych oraz działania skierowane do przedstawicieli mediów.
 
Dyrektor biura Polskiej Izby Mleka - Agnieszka Maliszewska zauważa, że Rosja i Chiny są aktualnie wyjątkowo atrakcyjnymi rynkami zbytu, gdyż stale rośnie tam zapotrzebowanie na mleko oraz jego produkty i dlatego właśnie w tych krajach przeprowadzona będzie owa kampania.
 
Łączna wartość tej akcji wynosi 1 949 058,00 € netto i jest finansowana w 50%, czyli w kwocie 974 529,00 € ze środków UE, a w 30% - 584 717,40 € z budżetu krajowego. Pozostałe 20% to wkład własny, a więc w wysokości 389 811,60 €, które pochodzą ze środków Funduszu Promocji Mleka.
 
Umowę na realizację 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Trade Milk” zawarto w dniu 1 lipca 2014 r., pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka (Lider) i Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant).
 
Projekt skierowany jest na rynek chiński oraz rosyjski dotyczy takich przetworów mlecznych jak: mleko w proszku, mleczka smakowe, jogurty i sery żółte dojrzewające.

Działania w ramach programu obejmują m.in.: udział w imprezach targowych i organizację wydarzeń okołotargowych, emisję reklam w prasie, misje gospodarcze, prowadzenie biura prasowego.


Tagi:
źródło: