Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Polska Izba Mleka na Targach SIAL CHINA 2015

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


W środę 6 maja 2015 r. rozpoczęła się jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych...

W środę 6 maja 2015 r. rozpoczęła się jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży rolno-spożywczej na świecie – TARGI SIAL CHINA 2015.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






SIAL CHINA 2015

Podczas targów trwających od 6 do 8 maja br., udział weźmie ponad 2700 wystawców i szacuje się, że tereny wystawiennicze odwiedzi 55 tysięcy zwiedzających. Impreza odbywa się w jednym z największych chińskich miast – Shanghaju, liczącym około 23 mln mieszkańców. W „Shanghai New International Expo Centre Hall” udostępniono 10 hal wystawienniczych (W1-W5 oraz E1-E5) na ponad 115 000 metrach kwadratowych.

Polska Izba Mleka na Targach SIAL CHINA 2015

Na targach nie mogło zabraknąć także przedstawicieli Polskiej Izby Mleka. Są oni współorganizatorami stoiska Kampanii „TRADE MILK”. Produkty mleczarskie pochodzące z Polski i Europy są wysoko cenione przez chińskich konsumentów. Kampania „TRADE MILK” ma na celu pomoc w promowaniu polskich, a także europejskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz wybornego smaku, uzyskanego dzięki ekologicznym i naturalnym technologiom produkcji. Promocją objęte są następujące artykuły mleczarskie: sery żółte dojrzewające, mleko w proszku, mleczka smakowe oraz jogurty.

Stoisko „TRADE MILK” można odwiedzać w hali W4, pod numerem G098. Dzięki niemu odwiedzający mogą dowiedzieć się wiele na temat produkcji mleczarskiej w Polsce i Europie, standardów bezpieczeństwa przestrzeganych podczas produkcji żywności oraz wysokiej jakości tychże wyrobów. Ekspozycja stwarza również możliwość nawiązania kontaktów biznesowych oraz podjęcia współpracy z polskimi producentami mleka i przetworów mlecznych. Na czas tegorocznej edycji targów partnerzy kampanii przewidzieli specjalną aplikację interaktywną o nazwie: „TRADE MILK App”, która z pewnością ułatwia sprawne poruszanie się po targach.

(kliknij, aby powiększyć...)

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl