| Autor: redakcja6

Kärcher. Nowy wymiar profesjonalizmu!

9 stycznia 2013 w siedzibie Alfred Kärcher GmbH w Niemczech miała miejsce światowa premiera antracytowych urządzeń Kärcher. Wśród zaproszonych gości było także ponad 70 dziennikarzy z całej Europy: Niemiec, Włoch, Holandii, Belgii, Danii, Polski, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Austrii i Rumunii. W trakcie konferencji prasowej, która odbyła się w filharmonii Filderstadt, media zostały poinformowane o drugiej w historii firmy Kärcher zmianie koloru urządzeń do zastosowań profesjonalnych.

Kärcher. Nowy wymiar profesjonalizmu!
Alfred Kärcher GmbH przeprowadza obecnie drugą w historii firmy szeroko zakrojoną zmianę kolorystyki produktów. Podobnie jak w 1974, kiedy zmieniono kolor produktów z niebieskiego na żółty, także obecne działania to znacznie więcej niż nowy design - urządzenia profesjonalne Kärcher, od stycznia 2013 w kolorze antracytowym, są elementem realizacji strategii firmy ukierunkowanej na klienta.
 
  
 
Wizualne rozróżnienie oferty profesjonalnej (antracyt) i asortymentu dla konsumentów (kolor żółty) jest korzystne w procesie sprzedaży. Łatwiej doradzać klientowi, kiedy już na pierwszy rzut oka rozróżni on produkt dedykowany przez producenta do domowych porządków od produktu do zastosowań w przemyśle, rolnictwie, budownictwie czy w innych branżach.
 
 
 
Kompletny nowy układ kolorystyczny (antracyt obudowy, odmienne kolory dla elementów obsługowych) wspiera intuicyjną obsługę urządzenia, a to zwiększa komfort pracy użytkownika i serwisanta. Wszystkie elementy obsługowe urządzeń potrzebne w procesie czyszczenia mają żółty kolor. Natomiast elementy obsługowe związane z konserwacją i serwisem wyróżnia kolor jasnoszary. Zarówno żółty jak i jasnoszary kolor są bardzo czytelne na tle antracytowej obudowy urządzeń. Dodatkowo antracytowy kolor urządzeń profesjonalnych dyskretnie „wkomponowuje” urządzenie i pracę nim wykonywaną w otoczenie, nie odwracając niepotrzebnie uwagi osób postronnych. Zabrudzenia na urządzeniach antracytowych są mniej widoczne niż na jasnej żółtej obudowie, co pozwala ograniczyć nakłady na ich częste czyszczenie.

„Całościowe zaspokojenie  potrzeb naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Ważnym krokiem w tym kierunku jest nowa kolorystyka, która zdecydowanie ułatwi klientom orientację podczas wyboru produktu” – wyjaśniał w trakcie styczniowej konferencji Hartmut Jenner, przewodniczący zarządu firmy Kärcher. Markus Asch, zastępca przewodniczącego zarządu Kärcher odpowiedzialny w firmie za grupę produktów profesjonalnych przypominał: „Pierwszy krok uczyniliśmy już w 2010 roku, kiedy zmieniliśmy na antracytowy kolor urządzeń Kärcher przeznaczonych dla przemysłu. Wyniki badań rynkowych i wzrost obrotu w tym segmencie potwierdziły, że mieliśmy rację: zmiana kolorystyki była właściwą decyzją i spełnieniem oczekiwań naszych klientów.”
 
Zapraszamy do skorzystania ze specjalnych ofert promocyjnych antracytowych urządzeń Kärcher Professional! Więcej informacji od 1.04.2013 na www.karcher.pl!
 


Tagi:
źródło: