Monitor fraz

Zapamiętaj mnie    Przypomnij hasło

Partner portalu




Polska żywność na „FOOD EXPO” w Hongkongu

Dodano:

pomniejsz czcionkę powiększ czcionkę


W tegorocznej, już 25. edycji targów „FOOD EXPO” w Hongkongu polskie firmy zaprezentowały...

W tegorocznej, już 25. edycji targów „FOOD EXPO” w Hongkongu polskie firmy zaprezentowały swoje produkty.


Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości raz w tygodniu na e-mail!

Akceptuję regulamin portalu






FOOD EXPO w Hongkongu

Licznie odwiedzane polskie stoiska, zostały zorganizowane przez Agencję Rynku Rolnego i Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Targi „Food Expo” to jedna z największych imprez wystawienniczych w Azji. Udział w nich bierze 1100 wystawców z 20 krajów świata m.in. Tajlandii, Indonezji, Włoch, Japonii, Korei, Meksyku, Filipin, USA, Australii. Na 171 m2 swe produkty pokazały 23 firmy z Polski.

Udział Agencji Rynku Rolnego w targach „Food Expo” ze stoiskiem wystawienniczym odbywa się po raz drugi. Polskie specjały prezentują:

  • ACTIV Sp. z o.o. – jabłka, sok jabłkowy,
  • ARSENAL LTD – słodycze, kawa, świeże warzywa i owoce,
  • IKa TRADE – słodycze, sery, mrożona wołowina,
  • La-sad Sp. z o.o. – jabłka, inne owoce, soki jabłkowe,
  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu – mleko i śmietana UHT, produkty mleczarskie w proszku, napoje jogurtowe,
  • POLDER Sp. z o.o. – kajmak, produkty dla branży cukierniczej,
  • Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów „Słowianka” – cukierki, ciastka,
  • Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK w Radzyniu Podlaskim – sery twarde, masło, produkty mleczarskie w proszku.

Na stoisku Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP tłumy zwiedzających przyciągają pokazy kulinarne organizowane przez wybitnych szefów kuchni znanych warszawskich restauracji. Polskie smaki i zapachy opanowały cały pawilon a nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem zarówno kontrahentów jak i konsumentów.

Po raz pierwszy polskie stoisko wystawiennicze (54 m²) zostało zorganizowane przez ARR w 2013 roku. Udział wzięło 11 firm promując produkty: mleczarskie, mięsne, zbożowe i zdrowe przekąski, słodycze, warzywa i dania mrożone.

ARR występuje jako koordynator branżowego projektu promocyjnego pn. „Promocja polskich firm branży spożywczej w Hongkongu 2014 r.”, finansowanego ze środków Ministerstwa Gospodarki .

Google+


źródło:





Nie ma żadnych komentarzy! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i bierz aktywny udział w życiu serwisu.
Skomentuj

Czy artykuł był pomocny? +0 pkt. razem głosów: 0





Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Gospodarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodając komentarz akceptujesz regulamin serwisu.






Agencja Marketingowa Wizerunek Spółka z o.o.
Plac Berwińskiego 5, 66-120 Kargowa, NIP 596-172-58-30, REGON 080420978
TEL. +48 506 650 670, FAX (68)422-11-64, TEL. (68)422-11-63
© 2010-2014r. Wszelkie prawa zastrzeżone Gospodarz.pl