Kategorie
Zobacz również tu
-
Pistacjowy zawrót głowy
2025-04-29 -
Ceny skupu mleka w Polsce
2025-04-29 -
Ceny drobiu w Polsce (20.04.2025)
2025-04-29
Poznaj produkty
-
Stanowiska legowiskowe Agrafka Robinsons
2020-09-03 -
Mulczery leśne ORSI WPK L
2015-03-11 -
Nagrzewnice gazowe ECO Winterwarm
2020-07-17 -
LELY – maszyny zielonkowe Welger P-S
2016-05-04
O współpracy z Chinami podczas POLAGRA FOOD w Poznaniu
21 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, rozpoczęła się jedna z największych imprez targowych poświęconych żywności Polagra Food. Minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki, wspólnie z wiceministrem rolnictwa Chińskiej Republiki Ludowej Qu Dongyu uczestniczyli w VI posiedzeniu Polsko-Chińskiej Grupy Roboczej ds. współpracy w dziedzinie rolnictwa i gospodarki żywnościowej.

W tegorocznej edycji targów SIAL China w Szanghaju Polska pełniła rolę Special Amber Sponsor. Było to szczególne wyróżnienie. Liczymy, że dzięki pełnieniu tej roli polskie produkty rolno-spożywcze będą coraz lepiej rozpoznawalne na rynku chińskim.
W targach wzięło udział ponad 110 polskich firm z branży rolno-spożywczej. Większość z nich prezentowała swoją ofertę na stoisku narodowym, które zajmowało powierzchnię prawie 1000 m2. Po raz pierwszy w historii polskiego uczestnictwa w targach SIAL China udało się zgromadzić tak wiele polskich firm w jednym pawilonie. Intensyfikacja działań promocyjnych jest jednym z kroków, mających na celu budowanie polskiej marki na chińskim rynku. Pod względem ilości wystawców, Polska znalazła się w pierwszej piątce.
Informacje nt. polskiego stoiska znajdowały się na jednej z głównych stacji metra, w prasie oraz w internetowym wydaniu „China Daily”. Polska żywność znalazła się w centrum uwagi podczas takich wydarzeń jak pokazy kulinarne, konferencje prasowe zorganizowane dla chińskich dziennikarzy. Polscy przedsiębiorcy wzięli udział w sesjach B2B.
Obecnie realizowane są następujące kampanie informacyjno-promocyjne na rynku chińskim:
- „Europejskie jabłka dwukolorowe”, trzyletnia kampania (rozpoczęta w 2014 r.), realizowana przez konsorcjum: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” i Związek Sadowników RP
- „Trade Milk”- trzyletnia kampania (rozpoczęta w 2014 r.) dotycząca wybranych przetworów mlecznych, takich jak: mleczka smakowe, mleko w proszku, jogurty, sery żółte dojrzewające; realizowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła Mięsnego i Producentów Mleka
Czytaj dalej na następnej stronie...
