| Autor: redakcja1

Polskie mięso podbije chiński rynek?

Zakłady mięsne z Polski chcą założyć konsorcjum, do którego będzie należała wysyłka wieprzowiny na rynek chiński, który o 80 procent zwiększył swój wolumen importowy.

Polskie mięso podbije chiński rynek?
W związku z trudnościami jakie polscy eksporterzy mogą napotkać na tamtejszym rynku pojawił się projekt zawiązania współpracy między firmami. Wypracowane w ten sposób porozumienie pomoże krajowym przedsiębiorstwom na znalezienie właściwego odbiorcy mięsa oraz na sprostanie skomplikowanym wymaganiom.
 
Eksperci wyraźnie podkreślają, że chiński rynek stwarza ogromne możliwości, ale najważniejszą rzeczą jest dotarcie do chińskiego konsumenta, a to oznacza obranie odpowiedniej strategii marketingowej.
 


Tagi:
źródło:

Najświeższe wiadomości zawsze na czas!

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Gospodarz.pl i otrzymuj najważniejsze wiadomości z branży raz w tygodniu bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail!