| Autor: mikolaj

BGŻ BNP Paribas – premiera marki

Bank BGŻ BNP Paribas, który powstał w wyniku połączenia dwóch banków należących do międzynarodowej Grupy BNP Paribas, rozpoczyna działalność pod nową marką „BGŻ BNP Paribas”. Już 29 czerwca klienci zobaczą wspólne logo i ponad 600 oddziałów w nowej odsłonie. Zmianie tej towarzyszy intensywna kampania marketingowa prezentująca markę i ofertę BGŻ BNP Paribas - banku zmieniającego się świata, z którym klienci mogą zyskać więcej.

BGŻ BNP Paribas – premiera marki
Więcej materiałów video znajdziesz na kanale "telewizja rolnicza"




Zmiany przyjazne dla klientów

Już w najbliższy poniedziałek, 29 czerwca, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zaczną działać pod nową nazwą i logiem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Znikną nazwy Bank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, a pojawi się marka BGŻ BNP Paribas. Zostanie również uruchomiona nowa strona internetowa www.bgzbnpparibas.pl oraz jeden wspólny numer kontaktowy dla klientów: 801 321 123.


Ponadto, począwszy od 29 czerwca klienci dawnego Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska będą mogli korzystać ze wszystkich oddziałów BGŻ BNP Paribas. Oznacza to, że bank stanie się bardziej dostępny dla klientów.

Zachodzące zmiany związane z procesem rebrandingu nie wymagają żadnych działań po stronie klientów Banku BGŻ BNP Paribas. Logują się oni do tego samego systemu bankowości elektronicznej i korzystają z tych samych loginów i haseł. Nie zmieniają się też warunki korzystania z kart płatniczych, rachunków bankowych i innych produktów.

Nowe produkty w Banku BGŻ BNP Paribas

W kolejnych tygodniach BGŻ BNP Paribas zaproponuje klientom nowe wyjątkowe produkty, między innymi konto osobiste „Aktywna pensja”. Już w połowie lipca rozpocznie się kampania marketingowa skierowana do nowych klientów, z wykorzystaniem telewizji. Wpływające na konto wynagrodzenie (do 5 000 zł) będzie oprocentowane w wysokości aż 4 proc. w skali roku. Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie tego konta, bezpłatne będą też wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz internetowe przelewy. Ponadto klienci będą mieli również dostęp do darmowego debetu do wysokości przelewanego wynagrodzenia.

(kliknij, aby powiększyć)


Proces integracji Banku BGŻ BNP Paribas

Wprowadzenie nowej marki BGŻ BNP Paribas to kolejny etap procesu integracji Banku BGŻ BNP Paribas, który formalnie powstał 30 kwietnia 2015 r. w wyniku połączenia dwóch komplementarnych banków należących do międzynarodowej grupy BNP Paribas: Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Zgodnie z planem, do końca 2016 r. nastąpi połączenie operacyjne prowadzące do powstania jednolitej organizacji.

Premierze marki BGŻ BNP Paribas przyglądali się redaktorzy Portalu Gospodarz.pl. Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć oraz materiału video z tego wydarzenia.

Czytaj dalej na następnej stronie...



Tagi:
źródło: