| Autor: redakcja6

WorldFood Warsaw 2014 okiem organizatora. Ponad 3 tys. gości, 100 wystawców z całego świata i pełne sale podczas konferencji

Wystawcy, goście i organizatorzy nie kryli zadowolenia po pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2014. Przez trzy dni imprezy Warszawskie Centrum EXPO XXI odwiedziło ponad 3 tys. gości. Jak mówili wystawcy, najważniejsze że odwiedzający nie byli przypadkowi. Na targi organizowane w formule business-to-business przyszli menadżerowie i szefowie firm z branży spożywczej i innych, które z nią współpracują.

WorldFood Warsaw 2014 okiem organizatora. Ponad 3 tys. gości, 100 wystawców z całego świata i pełne sale podczas konferencji



Sassorli Pietro
Galla Placidia (Włochy)
Jestem zadowolony z tej wystawy. Mamy mnóstwo nowych kontaktów biznesowych z Polski i innych krajów. Targi są trochę małe, ale przez to jest kameralna atmosfera i dobry kontakt z odwiedzającymi. Mieliśmy też małą konkurencję. Organizatorzy wszystko przygotowali świetnie i impreza naprawdę fajnie wyszła. To moje pierwsze targi w Polsce i na pewno nie ostatnie.
 
Anna Tomczak
Big Brands Group (Polska)
Cieszy, że udało nam się pozyskać nowe kontakty biznesowe z Polski i zagranicy. Mieliśmy duży ruch na naszym stoisku. Już na miejscu otrzymaliśmy zamówienia na naszego energetyka. Targi uważam za udane, mimo że była dość kameralna atmosfera.
 
Dorota Sulicka-Drozdowska
Owoc Sandomierski (Polska)
Spodziewaliśmy się, że targi będą trochę większe ale dla nas ważne, że nawiązaliśmy kilka obiecujących kontaktów. Cieszy, że była bardzo dobra organizacja i pod tym względem organizatorzy stanęli na wysokości zadania.
 
Antonia Katsiaganni
Hellia Natural Greek Gourmet Products (Grecja)
To dobre targi dla mojej firmy. Zyskaliśmy wiele nowych kontaktów biznesowych a ludzie chwalili nasze produkty. Targi były świetnie zorganizowane. Organizatorzy cały czas byli pomocni, a dzięki imprezie zyskaliśmy wiele biznesowych kontaktów w Polsce i zagranicą. Zyskaliśmy współpracowników nawet z Hong Kongu.
 
Elsayed Elsammak
Green Valley (Egipt)
Produkujemy szeroki wybór orzechowych przekąsek. W Europie Zachodniej działamy od prawie 10 lat. W Polsce byłem 10 lat temu, ale przez ten czas wiele się zmieniło. Polacy szukają dobrej jakości, a my to mamy. Myślę, że w targach WorldFood Warsaw jest bardzo duży potencjał. Zyskaliśmy wiele nowych kontaktów i na pewno ten wyjazd nam się opłaci.
 
Gina Adela Ding
MPOC (Malezja)
Polska jest jednym z rozwijających się gospodarek w Europie Środkowej i Wschodniej Widzimy tutaj duży potencjał. Poprzez WorldFood chcemy zrozumieć polski rynek, a Warszawa jest doskonałą bazą do dalszej ekspansji. Trzeba przyznać, że organizacja imprezy była fantastyczna.


Zapraszamy do obejrzenia Galerii zdjęć.


Tagi:
źródło: