Karnawał produktowy w Generali

Ochrona mebli ogrodowych oraz rzeczy z komórek lokatorskich od kradzieży, assistance rowerowy, a dla małych i średnich przedsiębiorców assistance windykacyjny oraz zaostrzenie choroby przewlekłej w podstawowym zakresie polisy turystycznej - to tylko niektóre nowości, które wprowadza już 19 lutego Generali Polska. Ubezpieczyciel rozszerza limity odpowiedzialności oraz wprowadza nowe elementy do ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych, podróżnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Karnawał produktowy w Generali
Generali rozszerza również zakres assistance dla klientów, którzy posiadają ubezpieczenie OC. Ubezpieczony uzyska pomoc lawety nie tylko w razie wypadku, ale też awarii. Wszystko to w ramach dodawanego do każdego OC assistance w wariancie Komfort.
 
Generali wprowadza również nowe limity i zakres w ramach krótkoterminowego ubezpieczenia assistance. Będzie mógł je kupić każdy klient na okres 15 lub 30 dni, niezależnie od tego czy posiada ubezpieczenie w Generali. W ramach ochrony otrzyma nawet 500 km holowania zarówno w Polsce, jak i  w Europie, assistance rowerowy oraz pojazd zastępczy na okres 5 dni - w sytuacji kradzieży, awarii lub wypadku.
 
Wsparcie w biznesie
 
W odświeżonej wersji ubezpieczenia Generali, z myślą o firmie, klienci znaleźć mogą pakiet zmian, które są odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią, m.in. assistance medyczny, assistance pracownik tymczasowy, mobile IT, ochrona dla elektroniki stacjonarnej czy nowe OC.
 
W sytuacji, gdy pracownik zachoruje (nie tylko na COVID-19), klient będzie mógł zatrudnić pracownika zastępczego. Generali pomoże w jego rekrutacji i pokryje koszt wynagrodzenia do łącznej wartości 10.000 zł w ciągu roku.
 
Przedsiębiorcy oraz ich pracownicy będą mogli skorzystać również z pomocy informatyka. Usługa świadczona jest przez telefon. Informatyk podłączając się do komputera klienta pomoże rozwiązać zgłaszany problem.
 
W ofercie Generali pojawiło się również ubezpieczenie OC za szkody powstałe wskutek utraty danych osobowych, do których doszło w wyniku niewłaściwego działania pracownika poza siedzibą przedsiębiorcy. Generali obejmuje ochroną również sprzęt, który służy pracownikom podczas home office.
 
Dla małych i średnich firm Generali przygotowało również assistance windykacyjny w cenie 49 zł na rok. Ochrona przyda się, w momencie, gdy kontrahenci będą spóźniać się z zapłatą faktury.
 
Pandemia spowodowała, że wiele firm ma problemy z płynnością finansową. Assistance windykacyjny pomoże naszym klientom działać dalej, nawet jeśli nie otrzymają zapłaty na czas – zauważa Jakub Janecki.
 
Dla podróżujących
 
W ubezpieczeniu Generali, z myślą o podróży do podstawowego zakresu ochrony włączono "zaostrzenie choroby przewlekłej" bez konieczności dopłaty. Tym samym, klient nie będzie musiał informować o swoich chorobach przewlekłych podczas wyliczania składki. Ryzyko to uwzględnione będzie w cenie ubezpieczenia. Jeżeli klient będzie potrzebował pomocy, bo choruje przewlekle np. na cukrzycę i podczas podróży jego stan zdrowia ulegnie nagłemu pogorszeniu, otrzyma odpowiednią pomoc oraz pokrycie kosztów leczenia.
 
Produkty w odświeżonej odsłonie będą dostępne już od 19 lutego 2021 we wszystkich kanałach sprzedaży.


Tagi:
źródło: